TMNT, z.s.
Smluvní podmínky
I. Smluvní strany
– TMNT, z.s., se sídlem Krkonošská 358, 543 01 Vrchlabí, IČO:21257183, zapsán ve spolkovém rejstříku, vedeným Krajským soudem
v Hradci Králové oddíl L, vložka 14683
(dále jen „pořadatel“)
– Zákonný zástupce přihlašovaného (dále jen „objednatel“)
II. Vznik smluvního vztahu
Předběžná rezervace vzniká vyplněním a odesláním on-line přihlášky na internetových stránkách pořadatele
tabor-teenager.cz/prihlaska
K uzavření smluvního vztahu dochází v okamžiku potvrzení předběžné rezervace objednavatelem formou uhrazení plné ceny pobytu převodem na bankovní účet pořadatele dle platebních podmínek pořadatele.
V případě hrazení celého pobytu či jeho části třetí stranou (např. zaměstnavatel objednavatele) vzniká smluvní vztah v okamžiku řádného uhrazení faktury, kterou vystavil pořadatel.
Práva a povinnosti mezi objednatelem a pořadatelem vzniklá ze smluvního vztahu uvedeného výše se řídí těmito smluvními podmínkami.
III. Rozsah plnění služeb
Pořadatel poskytuje svoje služby účastníkům pořádaných akcí, tj. dětem, mládeži a dospělým, a to především v průběhu letních táborů. Pořadatel zabezpečuje služby na základě online přihlášky účastníka, vyplněné objednatelem. Z účasti dítěte na táboře nevyplývá pro objednatele právo na žádné jiné plnění a služby.
Objednatel souhlasí s použitím osobních údajů z přihlášky a dalších dokumentů v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů a od 28.5. 2018 dle nařízení EU 2016/679 (GDPR) pro potřeby pořadatele. Objednatel má právo na ochranu osobních dat před nepovolanými osobami.
IV. Cena pobytu
Účastnické ceny jsou stanovené jako ceny smluvní.
Pořadatel si vyhrazuje právo odůvodněné změny cen v případě závažných cenových změn na trhu nebo legislativních změn ovlivňujících náklady pořadatele. Pokud v době od podání přihlášky do dne zahájení pobytu účastníka změní pořadatel cenu, je povinen tuto změnu objednateli neprodleně oznámit. Při zvýšení ceny má objednatel právo od uzavřené smlouvy odstoupit (písemně nebo e-mailem) ve lhůtě 20 dnů od oznámení o navýšení ceny. Pokud tak objednatel neučiní ve stanovené lhůtě, je povinen vyšší cenu pořadateli uhradit do 30 kalendářních dnů.
V. Platební podmínky
Pokud není vyžadována fakturace zaměstnavateli, je cena splatná:
- U přihlášek zaslaných do 31.3. příslušného roku je záloha v minimální výši 1000 Kč splatná do 10 kalendářních dnů od potvrzení přihlášky pořadatelem. Celá částka však musí být splacena nejpozději do 10.4. příslušného kalendářního roku.
- U přihlášek zaslaných po 31.3. příslušného roku je celková cena splatná do 10 kalendářních dnů od potvrzení přihlášky pořadatelem.
Pokud objednatel požaduje platbu celkové částky nebo části ceny na základě vystavené faktury, je celková cena splatná v termínu splatnosti vystavené faktury pořadatele.
Celková cena za pobyt účastníka musí být uhrazena před zahájením akce, na kterou je účastník přihlášen.
Cena nezahrnuje úrazové pojištění dítěte a další služby.
VI. Změna podmínek akce
V závažných a odůvodněných případech může pořadatel změnit termín, program, místo pobytu, cenu činnosti, případně činnost zrušit. Pokud objednatel se změnou nesouhlasí, má právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 20 kalendářních dnů od sdělení pořadatele o změně některých podmínek akce. Změna podmínek, jakož i nesouhlas objednatele s ní, musí být vyjádřeny písemně nebo e-mailem. Již zaplacenou částku musí pořadatel vrátit objednateli v plné výši (bez účtování stornovacích poplatků) nebo při částečném plnění poměrně k využitým službám.
VII. Účast na pobytu
Účastník akce je povinen dodržovat režim dne a pokyny vedení akce. V případě nezvládnutelných kázeňských problémů s účastníkem si pořadatel vyhrazuje právo vyloučit jej a uplatnit stoprocentní stornovací poplatek, přičemž objednatel nemá nárok na náhradu za nevyužité služby a musí účastníka odvézt na svoje náklady. Účastník akce je povinen šetřit majetek v místě pobytu. Za škody způsobené účastníky zodpovídá objednatel.
Objednatel nemá nárok na vrácení zaplacené ceny služby, kterou nevyužije účastník vlastní vinou.
Pořadatel zodpovídá za organizaci činnosti.
Objednatel je povinen před zahájením akce seznámit účastníka s následujícími dokumenty:
Návštěvní řád Wake Sport park Česká Lípa
Provozní řád zařízení Wakemaster
Provozní řád PBL Liberec s.r.o.
Provozní řád a pravidla pro vstup Urban jump arena
Za porušení těchto návštěvních a provozních řádů nese vinu objednatel.
VIII. Odstoupení od smlouvy objednatelem
Objednatel má právo před zahájením akce jednostranně od smlouvy odstoupit. Pořadatel je povinen vrátit zaplacenou částku, sníženou o stornopoplatky, na účet objednatele, a to nejpozději do 30. 9. příslušného roku.
IX. Stornopoplatky
Při jednostranném odstoupení objednatele od smlouvy je pořadatel oprávněn účtovat stornopoplatky, jejichž výše záleží na důvodu a termínu odstoupení od smlouvy následovně:
- Odstoupení do 10. 6. příslušného roku (včetně)
– 200 Kč - Odstoupení později než 10. 6. příslušného roku, ale ještě před zahájením akce z důvodu onemocnění dítěte doloženého lékařským potvrzením
– 20 % ceny. - Odstoupení později než 10. 6. příslušného roku, ale ještě před zahájením akce z ostatních důvodů
– 50 % ceny.
X. Neúčast na pobytu
V případě, že se účastník z důvodů na jeho straně nezúčastní akce nebo na ni vůbec nenastoupí, a přitom objednatel od smlouvy neodstoupí ještě před jejím zahájením, nebo zruší účast až po jejím zahájení, nemá objednatel nárok na vrácení zaplacené částky ani jinou finanční kompenzaci.
XI. Odstoupení od smlouvy pořadatelem
Pořadatel může před započetím pobytu nebo v jeho průběhu odstoupit od smlouvy v následujících případech, za kterých objednateli nevzniká nárok na vrácení celkové uhrazené částky, vzniká mu však nárok na finanční kompenzaci:
- Účastník vážně narušuje průběh pobytu, zejména porušování táborového řádu.
- Účastník pobytu nesplňuje zdravotní požadavky pro účast na táboře (fyzické, psychické či sociální zdraví) nebo mu účast nedovoluje jeho zdravotní stav. Nic nezatajujte, jde o zdraví vašeho i ostatních dětí.
- V důsledku poskytnutí nesprávných či neúplných údajů objednatelem (např. při vyplňování přihlášky), kdy nelze bez předchozí dohody zajistit pobyt dítěte, jenž vyžaduje trvalou individuální péči nebo zdravotní péči nad rámec běžných zvyklostí na táborech.
- Pokud účastník není na akci přijat kvůli vší nákaze – pedikulóze, včetně přítomnosti hnid. (Na akci může být přijat až po jejím účinném odstranění.) Vše rozhodne zdravotník tábora.
- Objednatel nedodá předepsanou dokumentaci účastníka pobytu, tj. platný posudek o zdravotní způsobilosti dítěte, kopii průkazu pojištěnce, případně nepodepíše čestné prohlášení (tzv. bezinfekčnost).
- Pokud není zaplacena ve lhůtě dle platebních podmínek celá částka za pobyt účastníka.
- Dále může pořadatel odstoupit od smlouvy v důsledku tzv. „vyšší moci“, tj. z důvodů, kterým nebylo možno zabránit, či je při uzavírání smlouvy předvídat, a dále v případě nenaplnění minimálního počtu účastníků na akci. V těchto případech obdrží objednatel uhrazenou částku zpět v plné výši nebo poměrně k využitým službám. Objednateli zároveň nevznikne nárok na žádné jiné náhrady.
XII. Finanční kompenzace při předčasném odjezdu účastníka z letního tábora
Při předčasném odjezdu účastníka z letního tábora z jakéhokoliv důvodu může objednatel uplatnit nárok na finanční kompenzaci za nevyužité dny (noci) pobytu.
Pořadatel poskytne objednateli finanční kompenzaci ve výši 200 Kč za každý nevyužitý den (noc).
Jinou kompenzaci za nevyužité služby, jež jsou součástí smluvní ceny, pořadatel neposkytuje.
Objednatel nemá nárok na finanční kompenzaci z důvodu pozdějšího nástupu účastníka na tábor.
XIII. Pojištění
Pojištění účastníka je věcí objednatele. Pořadatel jej nezajišťuje.
XIV. Náklady za ošetření a léčení
Pokud pořadateli vzniknou vedlejší náklady související s nadstandardním ošetřením či léčbou, je objednatel povinen je pořadateli uhradit.
Náklady za ošetření a běžné léky poskytnuté zdravotníkem pořadatele nejsou objednateli účtovány (jsou součástí ceny za pobyt účastníka).
XV. Reklamace služeb
V případě, že objednatel zjistí jakoukoli závadu v kvalitě nebo rozsahu uhrazených služeb, může uplatnit svůj nárok prostřednictvím reklamace. Povinností objednavatele je vadu reklamovat bezodkladně u vedoucího akce, popřípadě u jiného zástupce pořadatele.
Pořadatel je povinen řešit nahlášenou reklamaci neprodleně, a pokud je oprávněná, zjednat okamžitou nápravu.
V případě, že povaha vady neumožňuje reklamaci řešit v průběhu akce, objednatel je povinen uplatnit toto právo ihned po návratu účastníka z akce, avšak nejdéle do 7 kalendářních dnů písemně nebo e-mailem na adresu pořadatele. Pořadatel je povinen reklamaci prošetřit a rozhodnout o její oprávněnosti do 14 kalendářních dnů, ve složitých případech do 30 kalendářních dnů, od podání reklamace.
XVI. Pořizování fotografií, audio a video záznamů
Objednatel souhlasí s pořizováním audiovizuálních záznamů přihlašovaného dítěte během akce a s veřejnou prezentací těchto záznamů na webových stránkách a sociálních sítích pořadatele a s jejich použitím k propagačním účelům pro TMNT, z.s.
XVII. Další ujednání
Objednatel bere na vědomí a souhlasí s následujícími ujednáními:
b) Pořadatel přejímá hmotnou odpovědnost pouze za cennosti (peníze, elektroniku aj.), které účastník svěří do úschovy svému vedoucímu. Za ztrátu či krádež cenností, které si účastník v průběhu pobytu ponechá u sebe, nenese pořadatel žádnou odpovědnost.
c) V průběhu pobytu není doporučeno děti navštěvovat. Není to výchovné a mnohdy se jedná o kontraproduktivní počin.
d) K ukončení táborového pobytu dítěte může dojít výhradně v doprovodu zákonného zástupce, nebo na základě jím podepsané plné moci.
e) Objednatel bere na vědomí, že mezi zakázané vybavení patří alkohol, cigarety včetně elektronických cigaret, drogy, omamné látky, útočné nože a jiné zbraně, střelivo, pyrotechnika, časopisy a jiné předměty s erotickou tematikou a dále též notebooky, tablety a jiné elektronické přístroje.
f) Objednatel dává pořadateli souhlas s provedením prohlídky osobních věcí svého dítěte v případě podezření na závažné porušení táborového řádu (krádež cizí věci, držení zakázaného vybavení – viz bod e).
g) Objednatel nese odpovědnost za škody, které dítě v době pobytu na táboře úmyslně či z nedbalosti způsobí na vybavení tábora nebo jiném majetku. V případě finančních nákladů na opravu nebo výměnu takto poškozeného zařízení se objednatel zavazuje vzniklou škodu uhradit během pobytu nebo neprodleně po jeho ukončení.
Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že jeho dítě může dobrovolně uhradit malou škodu (do cca 200 Kč), kterou způsobilo, ze svého kapesného, např. podíl na rozbitém okně.
h) Pokud objednatel požaduje úpravu některého bodu těchto smluvních podmínek nebo vyžaduje individuální péči nad rámec táborových zvyklostí, anebo vznáší požadavek, jehož splněním podmiňuje platnost své přihlášky, musejí se strany na této změně domluvit. Jednostranné prohlášení objednatele, například v přihlášce, takovou dohodu nenahrazuje. Bez předchozí dohody není pořadatel povinen k takovému požadavku přihlížet a není pro něj nijak závazný.
XVIII. Závěrečná ustanovení
Vyplněním přihlášky bere objednatel výše uvedené smluvní podmínky na vědomí a souhlasí s nimi. Objednatel stvrzuje v přihlášce, že těmto podmínkám rozumí a v plném rozsahu je respektuje.
Smluvní podmínky jsou platné od 20. 3. 2024